Monday, September 11, 2006

Καπνός


Είμαι ένας παπάρας που κάθεται να του ξεφτυλίζουν το όνειρό του. Έχω κατεβάσει πολύ καπνό για τους φίλους μου που έφυγαν. Έχω κατεβάσει πολύ καπνό για όλες τις μαλακίες που έχω διαβάσει αριστερά, δεξιά. Πολύ καπνό για όλη αυτήν την πίκρα που δεν θέλω, αλλά μου βγαίνει. Δεν ξέρω πόση στάχτη σηκώνει το τασάκι μου. Και να σου πω και τη μαύρη αλήθεια, δεν ξέρω τι θέλω να πω. Δεν ξέρω αν το να πάνε να γαμηθούν όλοι είναι δόκιμο. Και δε μου μένουν και πολλά να κάνω. Παρά μόνο αυτό που κάνω. Παραμύθια στο ξεκίνημα της μέρας, στην άκρη του προγράμματος. Του Μελωδία. Που κρατάει το όνειρο μου. Κι επειδή ο Μελωδία δεν είναι κουτί, αλλά οι άνθρωποί του, αυτοί κρατάνε το όνειρό μου. Ο Οδυσσέας, η Σία, η Σοφία, ο Δημήτρης, ο Νίκος, ο Ξενοφών, η Βιβή, η Κυριακή, ο Χρήστος... Κι όπου μας βγάλει...

16 comments:

Anonymous said...

ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!!
ΕΜΕΝΑ ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΤΟΥ ΛΙΑΒΑ.ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΛΩΔΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΑΠ'ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΕΠΑΙΖΑΝ ΣΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΡΩΪ ΣΑΒΒΑΤΟΥ Ή ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ.ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ. Η ΒΑΡΣΑΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΣΚΑΪ? Η ΛΑΣΚΑΡΑΤΟΥ ΜΕΝΕΙ? ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ(ΣΤΑ ΝΕΑ)ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΩΡΕΣ ΙΣΧΥΕΙ? ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ?

Anonymous said...

Αυτό το ποστ, είναι ολοδικό σου...
Δεν θα ήθελα να γράψω τίποτε περισσότερο... Θα ήμουν και -τότε- ένας παπάρας...

Anonymous said...

Κράτα ρε φίλε γερά
κράτα ρε φίλε γερά!!!

Τα σέβη μου Κε Παπαμιχάλη.

Anonymous said...

Ωπ, ρε παιδιά, τί έγινε; Έχασα επεισόδια; Διάβασα κάπου για αλλαγές στον Μελωδία και για την "απόλυση" (δεν ξέρω, μου ακούγεται περίεργα) του Λιάβα. Τί έγινε, έχουμε κι άλλες άλλαγες;

Anonymous said...

Και δε μου μένουν και πολλά να κάνω. Παρά μόνο αυτό που κάνω. Παραμύθια στο ξεκίνημα της μέρας, στην άκρη του προγράμματος. Του Μελωδία. Που κρατάει το όνειρο μου.

κράτα το τ όνειρο λοιπόν. Και συνέχισε να το δίνεις και σ εμάς!

Anonymous said...

καλώς ή κακώς αυτά θα συμβαίνουν, γιατί το ραδιόφωνο πέρα από το όνειρο και το κέφι είναι και δουλειά... κι όταν μπαίνουν τα λεφτά στη μέση τίποτα δεν είναι καθαρό κι αθώο...

χμμμ ωραία η φωτογραφία, έχεις μήπως μια ολόσωμη με μαγιώ?? χιχι!!!

(μη σε παίρνει από κάτω, τίποτα δε χάθηκε...)

Anonymous said...

Xρηστάκο μου αν οι άλλοι είναι άκαπνοι τι θα πούνε, την παπάρα τους.
Σμουτς μετά από ρουφηξιά γεμάτη καπνό.

Anonymous said...

Κλείσε τ'αυτιά και κράτα το όνειρο. Για όσο..

Anonymous said...

Νίκε μη με ρωτάς πράγματα που αντιλαμβάνεσαι ότι δεν θα απαντήσω. Μπορώ με βεβαιότητα όμως να σου πω ότι καμιά εκπομπή δε θα γίνει μονόωρη...

proserpina δεν έχει κι άλλες από αυτές που ήδη έγιναν.

Τζο, με απογοήτευσες. Μα με μαγιώ;;; Νόμιζα ότι θα πας κατευθείαν στις γυμνές...

melkat06, beatlus, eneni, global, shots, thanx και σμουτς...

Anonymous said...

Σε προειδοποιώ, φωτό με μαγιώ δεν πρόκειται να σε βγάλω!

:-P

Anonymous said...

Μάγε;
Αλιενοφιλιά!

Anonymous said...

Αν δεν συντρέχει σοβαρός λόγος -που το απεύχομαι- μην γίνεις ποτέ... καπνός!:-)

Anonymous said...

ευτυχώς τα πρόλαβες και τα 'πες ιππόταρε
μου φτάνει που ακούω σ' ακούω τώρα στον αέρα
και μπαίνουν κάποια στη θέση τους.

Anonymous said...

Den kserw an piastei san consolation, alla pleon den akouw stathmous, ma paragwgous, opote akroatis sou tha mai!
Me to mplokaki klassika sto xeri, na mathenw titlous diskwn kai na xamogelaei h diskothiki mou mazi mou!

Big Smile! Kontra sto reyma! ;) :D

Anonymous said...

sympliroma/diefkrinisi:
eite tethei thema allagh fysews pasis diladi, eite oxi ;)

Anonymous said...

opou kapnos yparxei kai fwtia...krata th floga zwntanh kai 8a ta katafereis opou kai an vrhskesai, 8a eisai o faros sta skotadia olwn oswn se exoun anagi, mhn to ksexnas!